7.6.2010

Rokisti romanttinen

Edellisessä postauksessa sain yhden erityisen paljon hyvää mieltä tuoneen kommentin! Siinä minun sisustustyylini luonnehdittiin maalaisromanttiseksi ja rock-henkiseksi. Minusta analyysi osui juuri nappiin! Joskus olenkin miettinyt, että miten mikään sisustuslehtien "tunnista tyylisi sisustajana"-juttu ei ole tuntunut minulle omalta. Tästä uudesta "identiteetistäni" innostuneena, katselin kirpparillakin ympärilleni ihan uusin silmin (aiemmin olen taistellut tätä romanttista minääni vastaan). Ja a-haa, mikä ihana pöytä, 39€ pakko saada! Ihana vanha termoskannu 9€, mulle! Sitten söpö lasten pussilakana, josta voin ommella jotain suloista 2,50€ ja vielä ihana lasipönttö, sen toisen kaveriksi 3€!
No, nämä ei ollut mitään halpoja, mutta olin niin innoissani ja ihastuksissani, että annoin luvalla mennä vähän jopa överiksi... ja lopputulos on minusta oikein hyvä! Tuostahan ne tavarat taas lähtee etsimään paikkaansa tässä talossa. Ehkä seuraavaksi sitten taas jotain vähän rokimpaa ;)

6 kommenttia:

Jutta kirjoitti...

Hei, tykkään uudesta romanttisesta puolestasi. Lisää sitä vaan, mutta rokki mukana toki ;)

Sussu kirjoitti...

Hih, ole hyvä :) Tämä teki vastaavasti mut tosi iloiseksi.

RUMBO kirjoitti...

Hyvä rock-romantiikka! Kellot näyttävät kivalle ja musta-valoraidallisuus tuo raikkautta.

Katalaiina kirjoitti...

Kivalta näyttää, tuo turkoosi väri on ihana ja täydellinen rokin ja romanttisen yhdistäjä :)

Anonymous kirjoitti...

Tyylisi on hieno :)

Sari. kirjoitti...

Hyvältä näyttää :)