4.10.2013

Blogikelpoinen kattaus?



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kyllä on taas maailma parempi paikka, kun entiset tytöt on viettänyt jokavuotisen yhteisen viikonlopun! Nämä ”tytöt” ovat olleet minun parhaita ystäviä jo yli kaksikymmentä vuotta. Yhdessä ollaan itketty ja naurettu, ja ihan vähän kai myös vanhettu…?


Tällä kertaa oli minun vuoro toimia yhteisen viikonlopun järjestäjänä ja keksiä tekemiseksi jotain minun lempipuuhaa. Suuntasimme maalle. Lauantain päivätehtävänä oli rakentaa yhdessä blogikelpoinen miljöö päivällistä varten!

Vanhasta peiliovesta rakennettu pöytä ja vaaleanpunainen pitkä tuvanpenkki valikoitui kauniin päivällisen lähtökohdaksi aika yksimielisesti. Kävelylenkillä haeskelimme syksyn värisiä oksia kattauksen keskipisteeksi, mutta päädyttiinkin karuun oksankarahkaan! Astioita mallailtiin ja servettejä taiteltiin. Minä otin kuvia ja olin niin onnellinen kun sain tehdä jotain näin mukavaa ystävien kanssa!
Siinä vaiheessä kun kesken ruokailun työnsin karvaista päätäni ja kameraa kakkulautasen päälle ja komensin jonkun nostamaan väärän väriset hihat ylös, taisi jo joku sanoa että ”onneksi mun mies ei harrasta bloggaamista!” ;D


Alimmassa kuvassa on minun parhaat ystävät, blogikelpoisen päivällismiljöön takana häärinyt entisten tyttöjen porukka! Ihan anonyymina tietenkin, (ja huomaatte varmaan kuka meistä on se sivistynyt, hyvin koulutettu kasvatusalan ammattilainen!?? ;))

Ps. Raitapaidat oli oikeasti ihan sattumaa! Vain minä jouduin lainaamaan raidallista ylleni, toisen laukusta, tätä kuvaa varten

Ei kommentteja: